Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 12:05   #16

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4716

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Linda Tovek kommer från bilfamiljen Tovek. Företaget drivs av hennes bror med familj. Linda kanske oxå har en fot kvar på gaspedalen ? men driver även eget företag. Duktig entreprenör. Hon har sysslat med racing men har hästar i blodet. Fam Tovek har fött upp Hopphästar och hennes brorsbarn tävlar i Europa eliten.
Nu är det trav som gäller. A tränarlicens och äger ganska många egna hästar.
Billie Parker är uppfödd av Stall Riordan och Jerry trodde stenhårt på hästen men lyckades inte slå sig in i eliten som 3-4 åring men kanske blommar ut som 5 åring i Lindas träning ? Äger dessutom hästen.
Spår 2 i volt är nog lite vanskligt för osäkra Billie men du brukar ju leta upp 1% arna
Det ante mig att du satt inne med kunskaper

Billie Parker kommer med på min lapp! Även om mitt förstastreck så klart är 13 Appia Express. Gocci, MAD och första barfota runt om.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 12:09   #17

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19344
Standard

Torsdags Tankar

En av lördagens gåtor är väl om A Fair Day som vanligt sätter nosen först eller om Robban kan sätta käppar hjulet med Speed Change
Tja som alltid är det väl löpningsförloppet som avgör. Kör Robban en 14 tid måste Ginman ner på låg 12 tid. Visst är det possible men då måste det klaffa med styrningen. 14 hästar att runda och Örebro har snäva kluriga tredjespårs kurvor.
Och när två strider kanske en tredje vinner ? Rendezvous Zon !? Rejäl travare som går på alla distanser. Robban har nog vässat i vinter. Och den där Jepson brukar ge hästarna chansen.
Gammal idag, 13:58   #18

Standard

Torsdags Tankar 2

V85 1) 15 hästars stolopp på två volter. Gardering är nog ett måste.
6 Mandragora Bra läge och den där Norman har stallform.
7 Hold On Tight Luring med stort L.
9 Master DunderBeda Känns änna som en favorit i fara. Men måste väl bevakas.
11 Billie Parker Redan nämnd men inte glömd.
14 Digital Last Bortlottad ? Men löser voltjorma starten kan det gå vägen. Duger gott i detta gäng.

V85 2) 2 Fine Manners Grym uppvisning senast. Kanske lite hårdare emot här men ganska beskedlig Silverdivision.

V85 3) 6 Express Jab Chansspik ? Hm Klass 3 är Klass 3. Vidöppet !

V85 4) 6 Bicc’s Tobee är min första häst. Men tvåhästars lås med Kentucky känns änna helgarderat.

V85 5) Garderingslopp.
2 Denaro Diabolik har läget och kan överraska.
8 Star Brigadon Spår 8, 1609 och Örebro är väl iskallt. Men Klass 2 är Klass 2. Dessutom lite av vinnartyp.

V85 6) 2 Clarissa Dagens Dunderspik. Behagligt motstånd är bara förnamnet.

V85 7)8 Run Riddle Tja chanssstreck är bara förnamnet. Men övertygande vinst senast.
13 Fly Express Hajom debuterade senast med en andraplats. Det kommer mera.
15 Marseille Bortlottad p.g.a. sina pengar men har dokumenterad toppform.
Haugstad är Haugstad men ibland kan även Kenneth vinna. 3ggr 2026.

V75 8) 15 A Fair Day Kanske för förlorar ” en vacker dag” men det kostar troligen mer än det smakar att strecka draget Speed Change och stänkaren Rendezvous Zon.
Jag får se om det blir något spel på lördag.
God tur ni som spänner bågen.
.
Gammal idag, 14:32   #19

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1442
Standard

Glöm inte 2 Get a Wish i fjärde. Låter väldigt bra från Berghs håll, medan Thörnqvist annonserar ett "lugnt" lopp inför kommande lopp.
Wedgie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 15:07   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie Visa inlägg
Glöm inte 2 Get a Wish i fjärde. Låter väldigt bra från Berghs håll, medan Thörnqvist annonserar ett "lugnt" lopp inför kommande lopp.
Get A Wish har ett brokigt förflutet men Robban kanske återigen har svingat trollspöt och hittat toppform trots lite paus. Spets och slut ? Nja Bicc’s och Kentucky är tuffingar som inte räds dödens. Medans Wish kan få ett låångt upplopp trots att det är ganska kort.
Självklart vill Törnqvisten vara med i Paralympiatravet. Pieters är ingen preparé kusk.
Gammal idag, 15:10   #21

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4716

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Torsdags Tankar

En av lördagens gåtor är väl om A Fair Day som vanligt sätter nosen först eller om Robban kan sätta käppar hjulet med Speed Change
Tja som alltid är det väl löpningsförloppet som avgör. Kör Robban en 14 tid måste Ginman ner på låg 12 tid. Visst är det possible men då måste det klaffa med styrningen. 14 hästar att runda och Örebro har snäva kluriga tredjespårs kurvor.
Och när två strider kanske en tredje vinner ? Rendezvous Zon !? Rejäl travare som går på alla distanser. Robban har nog vässat i vinter. Och den där Jepson brukar ge hästarna chansen.
Det blir ett spännande lopp att skåda där jag hade tänkt spika Affe. Jag har rätt litet system än så länge så jag kanske kan ta med en häst till i avd 8. I så fall blir det 1 Great Ruler, eftersom jag har en "hangup" på att, om möjligt ha med 1:an i voltlopp. Men varför inte? Den enda hästen som har tre segrar i år, som ska köras barfota nu och Lugauer är väl som Robban Bergh, han vill alltid tävla. Det är lite kul att ha med en 34-oddsare i sista, även om det är en långsökt dröm. Men man vill ju ha lite kul...
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:17   #22

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 20372
Standard

Get A Wish är definitivt ett spikbud för min del!
Slutar nog ändå med att jag låser med 7 Kentucky River! Kan bomba från dödens..
6 Bicc’s Tobee ratar jag helt efter Törnqvists ord..

- Det gick lite för fort in i första sväng senast på Klosterskogen och det blev galopp. Men han kändes i alla fall fin. Han fortsätter att träna bra och tanken denna gång är att Bicc`s ska få ett lugnt lopp inför kommande uppgifter. Skor fram och den så kallade UFO-vagnen, som i programmet anges som vanlig sulky. Det blir norskt huvudlag och urryckare, säger Maria Törnqvist.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:52   #23
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 2957
Standard

Citat:
Torsdags Tankar

Du är lite väl tuff mot A Fair Day, det räcker väl med en hög 12 tid.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:21   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Du är lite väl tuff mot A Fair Day, det räcker väl med en hög 12 tid.
Tja kanske det. Men under 3 varv är löpningsförloppet oerhört utslagsgivande.
Andra och tredje spår i 2-3 varv så blir det lätt 40m ytterligare att lunka för Affe. Tider är svårt att spekulera i.
Gammal idag, 17:38   #25

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1442
Standard

Citat:
Get A Wish har ett brokigt förflutet men Robban kanske återigen har svingat trollspöt och hittat toppform trots lite paus. Spets och slut ? Nja Bicc’s och Kentucky är tuffingar som inte räds dödens. Medans Wish kan få ett låångt upplopp trots att det är ganska kort.
Självklart vill Törnqvisten vara med i Paralympiatravet. Pieters är ingen preparé kusk.
Konstigare saker har ju hänt än att Robban fått hästar att nytända. Den var ju ändå tvåa bakom Borups Victory exvis…

Som Kalleklut sa är den ett tänkbart spikbud, men mer sannolikt lås med Kentucky River. Om pengar finns slängs Thörnqvistaren med också.

Men om jag måste välja en är det nog Get A Wish framför de andra.
Wedgie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:57   #26

Standard

Citat:
Konstigare saker har ju hänt än att Robban fått hästar att nytända. Den var ju ändå tvåa bakom Borups Victory exvis…

Som Kalleklut sa är den ett tänkbart spikbud, men mer sannolikt lås med Kentucky River. Om pengar finns slängs Thörnqvistaren med också.

Ja Johan U hade hästen i toppform för 1,5 år sedan men fick åka hem från VM loppet i USA utan häst. Visst är det spännande Sverige återdebut med Robban som tränare.

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 18:01.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:59   #27

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1891
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Det blir ett spännande lopp att skåda där jag hade tänkt spika Affe. Jag har rätt litet system än så länge så jag kanske kan ta med en häst till i avd 8. I så fall blir det 1 Great Ruler, eftersom jag har en "hangup" på att, om möjligt ha med 1:an i voltlopp. Men varför inte? Den enda hästen som har tre segrar i år, som ska köras barfota nu och Lugauer är väl som Robban Bergh, han vill alltid tävla. Det är lite kul att ha med en 34-oddsare i sista, även om det är en långsökt dröm. Men man vill ju ha lite kul...
Håller med. Spår 1 vinner ju typ 12% oavsett spelprocent. Nu verkar det bli skoryck och allt möjligt. Såg fin ut när han sprang utvändigt 3000 meter med krafter kvar har jag för mig.
Invändig löpning och lucka till slut så sitter miljonen där
Nicklas är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:07   #28

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1891
Standard

Citat:

Det troliga är ju att han sitter i spets. Blir första varvet långsamt finns en hög chans. Spelprocenten kommer garanterat öka till lördag.

Blir väl lite som powwow förra veckan. Bortglömd som spetshäst och var nära att vinna.

Med endast 7 hästar i loppet borde dock bästa hästen kentucky river(?) Ha bra chans oavsett.
Nicklas är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 19:10   #29

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2766
Standard

Det räcker med en låg 13 tid eftersom varje 20 meter på 3000 meter är 0,5 sekunder
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GGS (+10)

Senast redigerad av myntet den idag klockan 19:20. Anledning: glömde en låg
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 21:46   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av myntet Visa inlägg
Det räcker med en låg 13 tid eftersom varje 20 meter på 3000 meter är 0,5 sekunder
Jag tänker så här. En häst som startar med 40m tillägg och med 14 hästar att runda får mest sannolikt vandra i andra / tredjespår en stor del av loppet. Typ 10-15m extra per varv. Det krävs nog en sekund till typ 12 tid jämfört med innerspår på 3140. Men det är bara mitt bondförnuft som analyserar. Ingen vetenskap.

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 22:03.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td