Visa ett inlägg
Gammal idag, 15:10   #21
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4716

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Torsdags Tankar

En av lördagens gåtor är väl om A Fair Day som vanligt sätter nosen först eller om Robban kan sätta käppar hjulet med Speed Change
Tja som alltid är det väl löpningsförloppet som avgör. Kör Robban en 14 tid måste Ginman ner på låg 12 tid. Visst är det possible men då måste det klaffa med styrningen. 14 hästar att runda och Örebro har snäva kluriga tredjespårs kurvor.
Och när två strider kanske en tredje vinner ? Rendezvous Zon !? Rejäl travare som går på alla distanser. Robban har nog vässat i vinter. Och den där Jepson brukar ge hästarna chansen.
Det blir ett spännande lopp att skåda där jag hade tänkt spika Affe. Jag har rätt litet system än så länge så jag kanske kan ta med en häst till i avd 8. I så fall blir det 1 Great Ruler, eftersom jag har en "hangup" på att, om möjligt ha med 1:an i voltlopp. Men varför inte? Den enda hästen som har tre segrar i år, som ska köras barfota nu och Lugauer är väl som Robban Bergh, han vill alltid tävla. Det är lite kul att ha med en 34-oddsare i sista, även om det är en långsökt dröm. Men man vill ju ha lite kul...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat