|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4716Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
![]() Billie Parker kommer med på min lapp! Även om mitt förstastreck så klart är 13 Appia Express. Gocci, MAD och första barfota runt om. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Torsdags Tankar
En av lördagens gåtor är väl om A Fair Day som vanligt sätter nosen först eller om Robban kan sätta käppar hjulet med Speed Change Tja som alltid är det väl löpningsförloppet som avgör. Kör Robban en 14 tid måste Ginman ner på låg 12 tid. Visst är det possible men då måste det klaffa med styrningen. 14 hästar att runda och Örebro har snäva kluriga tredjespårs kurvor. Och när två strider kanske en tredje vinner ? Rendezvous Zon !? Rejäl travare som går på alla distanser. Robban har nog vässat i vinter. Och den där Jepson brukar ge hästarna chansen.
|
|
|
|
#18 |
|
Torsdags Tankar 2
V85 1) 15 hästars stolopp på två volter. Gardering är nog ett måste. 6 Mandragora Bra läge och den där Norman har stallform. 7 Hold On Tight Luring med stort L. 9 Master DunderBeda Känns änna som en favorit i fara. Men måste väl bevakas. 11 Billie Parker Redan nämnd men inte glömd. 14 Digital Last Bortlottad ? Men löser voltjorma starten kan det gå vägen. Duger gott i detta gäng. V85 2) 2 Fine Manners Grym uppvisning senast. Kanske lite hårdare emot här men ganska beskedlig Silverdivision. V85 3) 6 Express Jab Chansspik ? Hm Klass 3 är Klass 3. Vidöppet ! V85 4) 6 Bicc’s Tobee är min första häst. Men tvåhästars lås med Kentucky känns änna helgarderat. V85 5) Garderingslopp. 2 Denaro Diabolik har läget och kan överraska. 8 Star Brigadon Spår 8, 1609 och Örebro är väl iskallt. Men Klass 2 är Klass 2. Dessutom lite av vinnartyp. V85 6) 2 Clarissa Dagens Dunderspik. Behagligt motstånd är bara förnamnet. V85 7)8 Run Riddle Tja chanssstreck är bara förnamnet. Men övertygande vinst senast. 13 Fly Express Hajom debuterade senast med en andraplats. Det kommer mera. 15 Marseille Bortlottad p.g.a. sina pengar men har dokumenterad toppform. Haugstad är Haugstad men ibland kan även Kenneth vinna. 3ggr 2026. V75 8) 15 A Fair Day Kanske för förlorar ” en vacker dag” men det kostar troligen mer än det smakar att strecka draget Speed Change och stänkaren Rendezvous Zon. Jag får se om det blir något spel på lördag. God tur ni som spänner bågen. .
|
|
|
|
#19 |
|
Glöm inte 2 Get a Wish i fjärde. Låter väldigt bra från Berghs håll, medan Thörnqvist annonserar ett "lugnt" lopp inför kommande lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Självklart vill Törnqvisten vara med i Paralympiatravet. Pieters är ingen preparé kusk.
|
|
|
|
#21 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4716Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Get A Wish är definitivt ett spikbud för min del!
Slutar nog ändå med att jag låser med 7 Kentucky River! Kan bomba från dödens.. 6 Bicc’s Tobee ratar jag helt efter Törnqvists ord.. - Det gick lite för fort in i första sväng senast på Klosterskogen och det blev galopp. Men han kändes i alla fall fin. Han fortsätter att träna bra och tanken denna gång är att Bicc`s ska få ett lugnt lopp inför kommande uppgifter. Skor fram och den så kallade UFO-vagnen, som i programmet anges som vanlig sulky. Det blir norskt huvudlag och urryckare, säger Maria Törnqvist. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Du är lite väl tuff mot A Fair Day, det räcker väl med en hög 12 tid.
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Andra och tredje spår i 2-3 varv så blir det lätt 40m ytterligare att lunka för Affe. Tider är svårt att spekulera i.
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Som Kalleklut sa är den ett tänkbart spikbud, men mer sannolikt lås med Kentucky River. Om pengar finns slängs Thörnqvistaren med också. Men om jag måste välja en är det nog Get A Wish framför de andra. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 18:01. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Invändig löpning och lucka till slut så sitter miljonen där
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Blir väl lite som powwow förra veckan. Bortglömd som spetshäst och var nära att vinna. Med endast 7 hästar i loppet borde dock bästa hästen kentucky river(?) Ha bra chans oavsett. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|