Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2026-06-21, 18:03   #46

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Trot eller ej jag lyckades lura alla virus filurerna och loggade in på Sharps. Får se hur länge det varar.
Jag redovisar mina midsommar tankar i sista stund.

Dagens DD drag är Unter betonat: 3-9 mot 6.
F-n oxå Alvena fick för hårt tryck.
Gammal 2026-06-21, 18:18   #47
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Ingen utdelning på fem rätt.
Vilka skojare dom är ATG.

Kan ju bero på dött lopp i avd 7.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-06-21, 18:48   #48

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6412
Standard

11e lördagen av 35 som det inte blir utdelning på 5 rätt

229 Mmiljoner kronor i "småvinster" har fryst inne för att locka spelare att spela om jackpot

jackpot var 3e Lördag

6,5 miljoner kr i småvinster försvinner varje vecka till 8 rättsjackpot

2025 års sämsta produkt lanserades av ATG
Avgå hela bunten,
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-06-21, 21:52   #49

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
11e lördagen av 35 som det inte blir utdelning på 5 rätt

229 Mmiljoner kronor i "småvinster" har fryst inne för att locka spelare att spela om jackpot

jackpot var 3e Lördag

6,5 miljoner kr i småvinster försvinner varje vecka till 8 rättsjackpot

2025 års sämsta produkt lanserades av ATG
Avgå hela bunten,
Men spela till de 2 av 3 det blir utdelning på 5 rätt då! Den här omgången såg ju död ut även på förhand...
Gammal 2026-06-22, 08:11   #50

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2439
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Håller med ställer mig lite frågande till formstatus på Clarissa, som normalt möter ingenting. Tror inte Goccia startar henne igen, om han inte tror hon är iordning,
men om det handlar om formtapp, så brukar märrar ha en längre startsträcka än hingstar och valacker för att hitta tillbaka till sitt eget högsta jag igen?

Gardering given i min bok.

Almheden verkar ”bonda” på ett fantastiskt sätt med sina djur i stallet.
Skulle man reinkarneras till travhäst, tror jag den största lyckan skulle vara att hamna i hennes omvårdnad, i hennes stall.

Men hur är det med stallformen hos Almheden?

Maroon Day går inte att känna igen på travovalen och det slog inte gnistor om Affe under Elitloppet.
Jag går nog rakt ut på Barack Face, trots storbrasan senast, gå in i arkivet och kolla en gång till när Luddes Ready Cashare knäcker en Jobspost med formen i zenit, efter att ha fått tåga i andra, tredje och fjärdespår i 1640 m och ändå plocka ner fantastiska Jobspost. Då som nu BARFOTA RUNT OM.
Resan Barack Face fick var som att stå med 30 m tillägg på Jobspost och ändå vinna med sparat.

En helt osannolik prestation.
Clarissa gick i botten vid förlusten senast och det kan sätta sig på psyket,
särskilt när det gäller märrar, det är ivf min erfarenhet, dvs att behandla dem med försiktighet i nästkommande starter, oavsett hur överlägsena de må vara motståndet?

Var en start för tidig på Nordströms kommande stjärna i stallet, spåret och orutinen, samt bara ett lopp i kroppen, men 13% var bara så jäkla lockande.
Ett fel beslut.

Garderade även omgångens lampa nr 2, Almhedens Affe, bästa häst, på hemmaplan från drömspår. Visst hade jag önskat att se Wahlmann komma loss på upploppet, när Luddes springare svek. Kastade bort fördyrande streck här.
Det blev jackpot till Bergsåker och låt oss hoppas på fulla lopp till Berghans gamla
hemtrakter. Mannen som skördar guldpengar i parti och minut, de få travpolare som fortsatt spelar på trav i Sverige fick guldpengar med sig hem igår, omgång var lättfunnen, men givetvis låg jag och sprattlade i diket redan efter avd 1,
men vem är förvånad?
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-06-22, 08:28   #51

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2439
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
F-n oxå Alvena fick för hårt tryck.
Hade alla 11 i loppet, men var som många sugen på att chansspika Alvena när strukningen kom.

Tvekade då det snackades om att kusen är sprinterbetonad, trots vinster på långt, så jag valde att köpa loppet helt.

Trist att du inte fick sätt den, det var inte långt borta för Alvena, som var grymt understreckad. Du får glädja dig åt att du och gumman där hemma fått njuta av förhoppningsvis lite sol på näsan under denna fantastiska midsommar helg.

Allt gott till dig och frugan.

Jajjan

Senast redigerad av Jajjan den 2026-06-22 klockan 08:29.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-06-22, 11:17   #52

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1986
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Clarissa gick i botten vid förlusten senast och det kan sätta sig på psyket,
särskilt när det gäller märrar, det är ivf min erfarenhet, dvs att behandla dem med försiktighet i nästkommande starter, oavsett hur överlägsena de må vara motståndet?

Var en start för tidig på Nordströms kommande stjärna i stallet, spåret och orutinen, samt bara ett lopp i kroppen, men 13% var bara så jäkla lockande.
Ett fel beslut.

Garderade även omgångens lampa nr 2, Almhedens Affe, bästa häst, på hemmaplan från drömspår. Visst hade jag önskat att se Wahlmann komma loss på upploppet, när Luddes springare svek. Kastade bort fördyrande streck här.
Det blev jackpot till Bergsåker och låt oss hoppas på fulla lopp till Berghans gamla
hemtrakter. Mannen som skördar guldpengar i parti och minut, de få travpolare som fortsatt spelar på trav i Sverige fick guldpengar med sig hem igår, omgång var lättfunnen, men givetvis låg jag och sprattlade i diket redan efter avd 1,
men vem är förvånad?

Clarissa fick väl ett sådant lopp hon absolut inte ska få. Kändes som alla körde mot henne istället för bästa placering. Till och med nikki lane gick ut för att försöka blocka. Nu var banan snabb och hon kanske inte är så mycket bättre än 11.0 utvändigt på 2140. Behöver säkert en 1-2 månaders vila men de vill väl inte ägarna mitt i säsongen. Djuse låg dock i tredje spår halva första kurvan vilket jag störde mig på, det är 0.2 sek på km tiden/5 meter extra jämfört med innerspåret och kanske var avgörande enligt mina hobby beräkningar.

Merlene boko var egentligen min första häst i avd 4 med insatsen näst senast men såklart börja jag komplicera och tänkte de skulle bli för långt fram och plocka hästar på %.
Halva insatsen tillbaka får väl ses som ett steg i rätt riktning.

Avd
1: 3, 4, 10
2: 5 Clarissa
3: 8 Fleetfoot S.S.
4: 6, 8, 10, 13
5: 1, 2, 4, 10
6: 1 A Fair Day
7: 1, 7, 8, 9
8: 2, 4

Totalt: 57,60 kr
Rättningskod: WRM WKJ TFC
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-06-22, 11:21   #53

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 12
Standard

Målfotot dd 1 på aftonbladet visar ju fördel Gomari. Antar att det är bilden skickad till publiceringen som spökar men varför kan man inte få ut en högupplöst bild år 2026?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-06-22, 11:31   #54

Sharp$: 5228
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Målfotot dd 1 på aftonbladet visar ju fördel Gomari. Antar att det är bilden skickad till publiceringen som spökar men varför kan man inte få ut en högupplöst bild år 2026?
Det viktiga är att måldomarna kan förstora upp fotot ”obegränsat”, och det kan dem. Sedan tycker jag att fotot på STs hemsida klart visar att det är rätt döma dött lopp.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-06-22, 20:49   #55

Sharp$: 12
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Det viktiga är att måldomarna kan förstora upp fotot ”obegränsat”, och det kan dem. Sedan tycker jag att fotot på STs hemsida klart visar att det är rätt döma dött lopp.
Sa inte att det var fel bara att den som finns på b365 ser ut att visa lite skillnad när man zoomar in. 1 är på linjen men 9 har en pixel bakom. Dock så är nosen ”plattare”
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td