Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
F-n oxå Alvena fick för hårt tryck.
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
11e lördagen av 35 som det inte blir utdelning på 5 rätt
229 Mmiljoner kronor i "småvinster" har fryst inne för att locka spelare att spela om jackpot jackpot var 3e Lördag 6,5 miljoner kr i småvinster försvinner varje vecka till 8 rättsjackpot 2025 års sämsta produkt lanserades av ATG Avgå hela bunten, |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
särskilt när det gäller märrar, det är ivf min erfarenhet, dvs att behandla dem med försiktighet i nästkommande starter, oavsett hur överlägsena de må vara motståndet? Var en start för tidig på Nordströms kommande stjärna i stallet, spåret och orutinen, samt bara ett lopp i kroppen, men 13% var bara så jäkla lockande. Ett fel beslut. Garderade även omgångens lampa nr 2, Almhedens Affe, bästa häst, på hemmaplan från drömspår. Visst hade jag önskat att se Wahlmann komma loss på upploppet, när Luddes springare svek. Kastade bort fördyrande streck här. Det blev jackpot till Bergsåker och låt oss hoppas på fulla lopp till Berghans gamla hemtrakter. Mannen som skördar guldpengar i parti och minut, de få travpolare som fortsatt spelar på trav i Sverige fick guldpengar med sig hem igår, omgång var lättfunnen, men givetvis låg jag och sprattlade i diket redan efter avd 1, men vem är förvånad? |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Hade alla 11 i loppet, men var som många sugen på att chansspika Alvena när strukningen kom.
Tvekade då det snackades om att kusen är sprinterbetonad, trots vinster på långt, så jag valde att köpa loppet helt. Trist att du inte fick sätt den, det var inte långt borta för Alvena, som var grymt understreckad. Du får glädja dig åt att du och gumman där hemma fått njuta av förhoppningsvis lite sol på näsan under denna fantastiska midsommar helg. Allt gott till dig och frugan. Jajjan Senast redigerad av Jajjan den 2026-06-22 klockan 08:29. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
![]() Clarissa fick väl ett sådant lopp hon absolut inte ska få. Kändes som alla körde mot henne istället för bästa placering. Till och med nikki lane gick ut för att försöka blocka. Nu var banan snabb och hon kanske inte är så mycket bättre än 11.0 utvändigt på 2140. Behöver säkert en 1-2 månaders vila men de vill väl inte ägarna mitt i säsongen. Djuse låg dock i tredje spår halva första kurvan vilket jag störde mig på, det är 0.2 sek på km tiden/5 meter extra jämfört med innerspåret och kanske var avgörande enligt mina hobby beräkningar. Merlene boko var egentligen min första häst i avd 4 med insatsen näst senast men såklart börja jag komplicera och tänkte de skulle bli för långt fram och plocka hästar på %. Halva insatsen tillbaka får väl ses som ett steg i rätt riktning. Avd 1: 3, 4, 10 2: 5 Clarissa 3: 8 Fleetfoot S.S. 4: 6, 8, 10, 13 5: 1, 2, 4, 10 6: 1 A Fair Day 7: 1, 7, 8, 9 8: 2, 4 Totalt: 57,60 kr Rättningskod: WRM WKJ TFC |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Målfotot dd 1 på aftonbladet visar ju fördel Gomari. Antar att det är bilden skickad till publiceringen som spökar men varför kan man inte få ut en högupplöst bild år 2026?
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Det viktiga är att måldomarna kan förstora upp fotot ”obegränsat”, och det kan dem. Sedan tycker jag att fotot på STs hemsida klart visar att det är rätt döma dött lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Sa inte att det var fel bara att den som finns på b365 ser ut att visa lite skillnad när man zoomar in. 1 är på linjen men 9 har en pixel bakom. Dock så är nosen ”plattare”
|
|
|
|
|
|
|
|