|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4810Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Någon som har Sjödén och Berglund (eller om det är Sjöstrand idag)?
Fjärde känns som ett nyckel-lopp i morgon. Väldigt svårt att bena ut och då brukar ju spetshästen vara ett klokt drag. Men frågan är vem som spetsar, verkar långt ifrån givet. You to Awesome är ovan voltstart on nog inte så snabb ut. Cantal verkar vara hyfsad ut men körs väl inte där. Vikens Go For It har spetsat de senaste och kanske är knapp spetsfavorit? Eller får rentav MAD Sandysoul till spets? Maiken Palema är ju en spetshäst men känns tveksamt från spår 5. Klurigt är bara förnamnet. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ja jag lutar allt mer åt att det är den eller 3 till spets. Tidigare i veckan var jag dock inne på 6????????
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sandy och Vikens möttes på Eskilstuna i april i ett voltlopp. Vikens hade spår 4 och Sandy spår 8. Sandysoul hade inga problem med att hålla Vikens Go For It bakom sig på upploppet den gången. Jag tar nog Sandy men väntar på en kommentar på Unters hemsida angående Madame Mearas. Den är ju van tuffare lopp än detta. Låter det bra på den så kommer den med på min lapp. Lycka till med besluten!
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Intressant, ska kolla det loppet. Tack!
Madamen har ju klart bästa tider. Men har ju också blivit frånåkt inse senaste starterna och Untersteiners har ju inte rosat marknaden senaste tiden. Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Så sant! Men det här känns som rena loppmarknaden jämfört med vad hon är van vid.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Känns mer olösligt ju mer en läser på. Flame har väl dokumenterad form men såg kanske lite bättre ut än det var senast?
Känns som ett sånt där lopp där ingen kan vinna. Eller så är trots allt favoriten bara bäst? En hel del varningar för Marlene Boko och lär inte stanna på 2%. Men Jonas M Oscarsson vinner ju inte ihjäl sig på V85.. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Märkligt ändå. Någonstans sa Ludde att Barack till 99% går utan skor. Men Adrian säger i intervjun på ATG att det blir skor.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Gör en gardering av min tilltänkta spik. Spikar Nordström i avd 1, han talar om stallets nya kommande stjärna, en orutinerad 4-årig undantagshäst. Spåret är piss, men kapacitetstaket förväntas vara skyhögt. Jag chansspikar, då jag tror det dröjer länge igen innan man får djuret till superreapris igen. Tärningen är kastad, som de gamla romarna sa. Glad fortsättning på denna underbara midsommar som firas på gården utanför Arbrå i Hälsingland. Hinner med ett bad i Ljusnan före inlämning, doggarna simmar som uttrar efter mig. God tur med spelbesluten. Jajjan |
||
|
|
|
|
|
|