Jag tror att jag börjar komma fram till en lösning. Det blir för dyrt med ett reducerat idag, så 30%-alternativet är nog det jag kommer att köra med för att försöka ta del av jättepotten.
Ska man få till det på ett litet system så behöver man ha en spik som inte är alltför hårt streckad och den hitttar jag i Masters DunderBeda. Det skulle ge en fördel mot spelarkollektivet i ett annars öppet lopp. Jag tror att det blir svårt att ta 20 m och då står det mellan framspårshästarna. Robbans uppgift är att köra felfritt och inte hamna invändigt.
Fine Manners i andra är svår att gå emot, känns som spets och slut. Det hade varit roligare om Maroon Day haft spåret innanför.
Helan Går låter det som att Goop har väldigt höga tankar om. Det är en möjlig spik, men jag går nog på fyra streck.
Tre hästar i Guld är helgarderat. Bicc's Tobee ska få ett snällt lopp och det lär den få när det bara är sju hästar till start, så den kan trots det bli segerfarlig om det blir lite kamp mellan de två andra.
Öppet lopp följer därefter och jag garderar på.
Sen måste jag spika Clarissa om jag ska få ner kostnaden. Meghan B.R. är ju väldigt intressant i ny regi, men Clarissa har lopp i kroppen och det har inte Meghan, så det avgör saken.
Dark Photon Face sätter jag först, men även här gaddar jag på rejält.
Speed Change och A Fair Day ska man komma långt på. Hade dock gärna haft tre ytterligare streck, men det tillåter inte plånboken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|