Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Intervju hos en av betaltjänsterna: JIMMY JONSSON: 10 Tekno Jerven (V85-4) verkar allt bra med. Jag pratade med tränaren i går och det är lite lurigt med balansen, jag är inte så sugen på att rycka skorna om det blir lite hårdare bana på grund av regn. Men då kanske det kan bli barfota fram istället. Det hade känts bättre om han hade gjort en normal-insats senast, men uppgiften annars är väl inte så dum. Han ska vara en av dem som kan vinna och med rätt ryggresa är han ju vass. Även sett flera som varnat för ev balansförändring vid regn så jag tolkar det som att det allmänna förväntan är att banan blir hårdare vid regn. Det behöver följas upp under dagen. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Robert Bergh
Åker upp till gamla hemmabanan med en välfylld hästbuss. Stall Bergh tuffar på som på den gamla goda tiden. Ligger på 24% tränar och kusksegrar. Har kört in fjolårets 11 miljoner redan. Frågan är hur många segrar det blir idag ? 2-3 st av 5 möjliga är inte helt orimligt.
|
|
|
|
#20 |
|
Det var väl ingen som vann från spets igår? Kan banan var lös på innerspåret eller något annat obra?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Regntung Bana
Kanske ställer till det för barfota skriken !? Och spetshästarna kan få ett tungt och utslagsgivande extra låångt upplopp 200m XL. Jackpottmiljonutdelning !? Under Radarn. 9 Ziva Bris 9% Skrällduglig med rätt resa och lucka till slut. Spurtade vasst senast. Öppen och lurig 15 hästars stodivision. 10 Tekno Järven 9% Stallskrik på barfota infon. Kan nog vinna med skor oxå. Men Nordisar är ju som bekant Nordisar. 8 Loke Burge 1% Min stänkare i luriga Klass 3. 3 Get A Wish 3% Med en dåres envishet fortsätter jag att varna för hästen. Såg toppfin ut efter galoppen senast. Knallform är bara förnamnet. Stor risk för en Platspölsa med ovanstående hästar inblandade om ATG linan är på rätt humör. Lite svajig här nere i södern. God tur med Jackpott plundringen alla Sharps filurer.
|
|
|
|
#22 |
|
Innerspåren tar oftast stryk när banorna är vattendränkta och regnet fortskrider.
|
|
|
|
#23 |
|
Det ser inte helt lättlöst ut idag. Någon av storfavoriterna vinner säkert, men kanske inte bägge två. Det blir till att reducera och välja ett par roliga spikar som man har lite extra känsla för.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Finns gott om skrälldugliga Silverfiskar i vattnet ![]() Typ 10 Express Cash som känns änna gynnad av lite tungt underlag. Stark rackare.
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Jag har hört att spår 1 är bra på Bergsåker. 1. Bra startspår 2. Startsnabb häst 3. Bra stallform 4. Bra kusk Underlig bana möjligen och innerspåret kanske blir som ett jordskred. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Jag ha haft fel förr Hösten 1986 var nog senast
|
|
|
|
#27 |
|
V85
7,8,12,15 3 8,13,14 4,7,10,11 4,9 1 5,11 6 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Två funderingar.
V85-2) 3 MEYDAN SILVER Varför har man fått för sig att denna ska vinna? V85-4) 10 TEKNO JERVEN När ska man sluta tjata om denna häst. Mycket prat och lite verkstad. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Det hänger på nästa lopp.
V4 Inlämnat: 2026-08-29, 14:15 Bergsåker Lördag 2026-08-29 Start: 14:21 Kostnad: 66,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Steady Victory (4, 6) 2: 7 Catch and Go (1, 3) 3: 3, 7, 12 (5, 11) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (3, 5) 1x1x3x11 = 33 rader 33 x 1 x 2,00 kr = 66,00 kr. Totalt: 66,00 kr Rättningskod: HCC JWT XRH |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Så även om alla parametrar jag räknar upp kan bockas av, så finns det en sista parameter som då är "magkänslan", och den ska man inte underskatta. Så jag sågar inte dina tankar Efterhandaren. Tvärtom så är det väl den vägen man ska gå, och lägga fram lite tvivel på den "klara" hästen. Åtminstone är det bra att "mangla sådana tankar" innan man tar ett beslut. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
||
|
|
|
|
|
|