Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 08:33   #511

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19635
Standard

Jäklar vilket stort intresse det finns för analyser av V85 V/S V75. Ska erkänna att jag bara läst ett fåtal av de 500 inläggen.
Min uppfattning är följande. Man behöver väl inte vara hjärnkirurg för att förstå följande gällande svårighetsgraden att spela V75 eller V85.
Med likvärdiga startfält gällande antal deltagare, banförutsättningar, propositioner, väder, storlek på system etc. Så är det väl inget större problem att fatta vilken spelform är svårast att lösa med alla rätt ? Sunt bondförnuft.
Gammal idag, 13:16   #512

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4739

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Det är väl ändå inte Lotto vi spelar? Alla hästar har inte lika stor chans, så att svårighetsgraden ökar med x12 är kraftigt överdrivet. x3 tror jag är mer nära verkligheten.
Det var därför jag skrev rent matematiskt. Kan du lista ut vilka 11 hästar som inte vinner och bara behåller den 12 (vinnaren) så har ju inte svårighetsgraden ökat över huvud taget.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:28   #513

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Det är väl ändå inte Lotto vi spelar? Alla hästar har inte lika stor chans, så att svårighetsgraden ökar med x12 är kraftigt överdrivet. x3 tror jag är mer nära verkligheten.
Tja V85 är väl ganska ”lottobetonat” det är svårare att hitta 0% aren mer än vanligt. Det finns nämligen 8st alternativ.
Gammal idag, 17:14   #514

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5279
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Det var därför jag skrev rent matematiskt. Kan du lista ut vilka 11 hästar som inte vinner och bara behåller den 12 (vinnaren) så har ju inte svårighetsgraden ökat över huvud taget.
Den matematiken kräver att alla 12 hästarna har lika stor vinstchans. Men så är inte fallet, det tror jag vi kan vara överens om.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td