Visa ett inlägg
Gammal 2026-04-24, 12:28   #37
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4735

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det här lämnar jag in i morgon om inte någon av spikarna blir struken:

Avd 1
15 ston över två volter. Det kan vara här det skräller så jag tar allihopa hästarna. Så då vinner väl favoriten förstås. Får spika den på mitt "motsystem" istället

Avd 2
Ville spika 4 Maroon Day men har blivit skrämd av förhandssnacket, så jag lägger till 2 Fine Manners.

Avd 3
Björn Goop låter uppåt på 5 Helan Går men jag tar även med hemmaekipaget 4 Magic Hell som verkar vara i form och får skoryck bak.

Avd 4
4 Following ska gå barfota runt om. Ändras det i morgon så plockar jag bort den. 6 Bicc´s Tobee ska preparé-köras enligt Maria men jag tar med den ändå. Litar inte på att varken Dwight eller hästen kommer att hörsamma det. 7 Kentucky River har sämsta spåret men är tuff nog att klara det.

Avd 5
7 Amorcino såg fin ut i årsdebuten och här blir det nog full gas. Spikas!

Avd 6
2 Clarissa spikas! Har inte analyserat loppet så noga, men Clarissa är väl i en egen klass här?

Avd 7
Ett högintressant lopp. 4 Global Fighter är i form och nu blir det skoryck. Högintressant till 3%. 8 Run Riddle är oxå in fin form och får Örjan i sulkyn. Högintressant till 6%. 12 Iaintnoquitter har gjort det bra i Norge och får nu svensk toppkusk och körspö. Högintressant till 8%. 13 Fly Express är en svag favorit och har bakspår men den där Jepson brukar lirka sig fram till målsnöret. Högintressant trots 24%.

Avd 8
Robban tar väl ledningen och dämpar farten vilket gör att Affe kan glida fram till dödens i ett tidigt skede och sen är det starkast som gäller. Spik på 15 A Fair Day.

Sen blir det ett litet motsystem som jag komponerar mellan 14 och 16 i morgon. Intervjuer från stallbacken och värmningar ska kollas in. Förmodligen garderar jag upp några av mina spikar på det systemet.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat