Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-28, 15:20   #9
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 7 483
Sharp$: 19703
Standard

Lite märkligt beslut tycker jag. Måste vara omöjligt att bedöma banans beskaffenhet om tre dagar. Ok lite mildväder på fredag men inga alarmerande väderprognoser ang nederbörd. Axevalla kanske inte vill ha några tävlingar på fredag ?
Men självklart är det positivt logistiskt och planeringsmässigt för inblandade parter att beslutet kommer i god tid. Dock lite surt för det stora antalet Axevalla hästar/tränare att inte få tävla på hemmaplan.
Lite rumphuggen mångmiljon fest.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-12-28 klockan 15:24.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat