Visa ett inlägg
Gammal 2021-11-22, 20:12   #8
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 518
Sharp$: 62002
Standard

Köpte 5 andelar men har sedan kollat Norrköping - Djurgården. Jäkligt synd att det inte blir något betalt för skrällen du hittade i avd 3. Men var ändå helt rätt att köra V6. Blir knappast några pengar värda namnet på femmorna. Hänger på en annan kväll i stället när man har turen att se ditt andelsspel innan det är slutsålt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat