Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-04, 12:21   #97
Nicklas
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 838
Sharp$: 1982
Standard

Inte så insatt i omgången men är det någon som vet nåt om stepping spaceboy? ska den köras "lugnt"? Den brukar bita ifrån bra från ledningen.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat