Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-30, 20:07   #3
SistaStallskriket
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 12 183
Sharp$: 6267
Standard

Nu får vi ångra lite att "vi" (fler PM och SMS) röstade för V6.... FAN att jag inte helgarderar andra...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat