Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-26, 18:54   #130
doob
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 999
Sharp$: 942
Standard

Svensk travsports nonchalans och amatörmässighet når ända in i finrummet Svenskt Travderby!!
JÄVLA AMATÖRER!!! NÄR FAN SKA DET UPPHÖRA!!!?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat