Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-04, 11:13   #34
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8459

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Blir till att lita på våra svenska toppkuskar i första hand. När finnarna kört livet ur varandra så kan BG och Co profitera.
Är mycket nyfiken på att se om Örbäckens Cruella tar ytterligare ett kliv på lördag. Endast 12 % nu. Grym utveckling på den. Men kanske måste ta med Canaka BF ändå. Lutar åt att jag skippar favoriten Beatsine.
Strecklistan nu ser sjukt intressant ut, i guld är min plan att strecka Monster Drive, Winning Love, Francais du Gull - dessa har 9,5,3 % i nuläget. Finnarna verkar göra sina djur till klara favoriter, tack.
Herbie Sisu i andra tror jag dock har toppchans och ej favorit.
Captivating Ås - 4% med BG, kanske kan vara draget.
Ser ju jäkligt roligt ut som jag ser det, även om man inte har riktig koll på alla djuren.
Jag kommer tävla oavsett om det är mot robotar, finnpajsare eller sydafrikaner.
Tränaren tror på Herbie Sisu och på femtippar är de också positiva, men jag tror det blir svårt att runda.
Funderar på att spika Vacqueras som jag tyckte var kanonbra senast.
Första utmanare tycker jag Castor Boko är.
Men den riktiga susaren i det här loppet är Constatantisoldi som är hur bra som helst, han var fullständigt okörd på 14.9.
Hittar han ner någonstans från sitt skitspår blir han livsfarlig.
BWT Engaged är inte heller dålig, tyvärr dålig ut men går ända in i mål, vinner väl inte men är ett långskott till 2%.