|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Långben förnekar sig inte. Gav 62% aren en match trots stenhård inledning. Oldiest but goldiest.
Hästen rekord sänkte väl med ett par sekunder.
Drivarn (+5) Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 19:24. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hemmakuskarna sätter fart på loppen men det gäller att ha fulltankat. Upploppet är ju 200m !
|
|
|
|
#33 |
|
För ända in i helvete!! Sitter alltså med streck på både Skeie Balder och Sjöli Morten. Och så kommer Zargo som en raket och springer som ett varmblod, en häst jag haft med som skräll så många gånger. Men Söderholm från spår 15 liksom..
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nordisar är Nordisar. Tredje gången gillt fick vi se en hemma kusk vinna. Grym spurt från sista plats.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 20:14. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mitt system lever (änna)
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kvarvarande underverk!
1 1.5.12 1.6.7.8.12 5 Good luck ! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nice. Ser helt ok ut.
Jag håller tummar och tår och hoppas att vinsten du får. Jag har 1-3-7-11 i nästa. Men missade Nordisloppet.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 20:32. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Messi silver tycker jag är lite jobbig hö-hö
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Den där vinnaren var inte dålig. Hade det lite på känn men blev tvungen att spika emot. Slut på det roliga
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Japp. Gjorde en rank i onsdags kväll där vinnarna i avd 1.2,5,6 var ensamma A. Kan någon påminna mig om att sluta läsa och lyssna på en massa tips och gå på första tanken?������
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lol. Och där blev det rätt att ändra såklart, trav är inte lätt!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jäklar vilket race. Mats E Djuse bjöd in Mika i matchen. Den där Westholm har grymma framgångar.
|
|
|
|
|