![]() |
Citat:
|
Skönt att man la tid på kvalitetstravet från Finland och Norge idag Bergsåker är ett stor ....!
|
En strykning till, Arctic Agent. Kanske blir fler efter provstarter? Misstänker en konstig
V75-dag. |
Hur kan man säga i liven "en som JAG inte missar idag i alla fall är 7 Global Undecided som gillar underlaget..."
Hästen har EN start på något tung bana....? Vad har jag missat? Vilka hästar är enormt gynnade av tungt? |
På Klosterskogen skulle tävlingarna genomföras men då det blev massstrykningar från tränarna så ställdes det till slut in. Finns även idag en utökad risk för strykningar efter värmningarna.....
|
Citat:
|
V4 Bergsåker kommer att gå parallellt med V65 på Eskilstuna ikväll och istället för LD blir det en KD (kvällsdubbel):cry:
|
Igen som gör nåt andelsspel på V4 Bergsåker klockan är ju snart 14:46:claps:
|
Troligtvis är det enda kloka idag...att stänga igen plånboken, luta sig tillbaka i fåtöljen och beskåda det hela...men det är klart att lika roligt är det ju inte;)...
|
Citat:
Man litar på Streckson och skriver av strecklistan som vanligt. Mvh Uffe ;) |
Citat:
MJUK OCH FIN !!!!!!!!!!!! |
Citat:
|
Citat:
|
Det är Örjan på Trustworthy nu och jag undrar om han verkligen kör mot spets med tanke på innerspåret. De värsta konkurrenterna har bakspår och kanske tar han en lugn dödens. Men det är spekulationer.
|
Citat:
|