![]() |
62 procent på Hedwig. Där låg värdet i att gardera.
|
Finns inget värre än hästar som ger sig sista 100m efter en smörresa. Fick ju styra och bestämma helt oberörd i spets.
|
Har jagat Juno i flera starter men den har blivit bortkörd flera ggr. Skönt att den fick vinna nu när man stod över den!:gun_bandana:
|
Juno trodde jag mycket på v75 i Boden, tyvärr fick den lite väl mycket press på sig i spets av Berghs kuse vill jag minnas.
|
Citat:
|
Händer i princip aldrig att en så stor favorit med Erik torskar mot det motståndet. Men det händer ju att folk blir träffade av blixten också.
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror det var Hoola som varnade lite för formsvacka hos Båth igår. Kanske ligger nått i det fast samtidigt så var ju Ocean Face riktigt fin idag.
|
Citat:
|
Citat:
Hade ingen av dem...:thumbdown: |
Arve sov bort loppet längst bak i kön. Jag bara väntade på att han skulle styra på, men istället väntade han tills det var för sent.
|
Det är svårt med trav
|
Citat:
|
Daniel Olsson är iaf min överlägset största expertfavorit. Lugn och behaglig att lyssna på och vettiga synpunkter om det mesta.
Är det förresten han som även gör tips åt travnet eller är det en annan Daniel Olsson? |