Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://web.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://web.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Umåker (Jackpot) (https://web.sharps.se/forums/trav-galopp/23838-v75-umaker-jackpot/)

Jarmop 2015-05-09 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 429074)
Haha ja om posten här på forumet var autentisk.

Men kan ju inte riktigt smälta att ett gäng storspelare driver en tipssajt, vilket förstås gäller de flesta tipssajter...

Det är för många kockar där, och då blir det ingen bra soppa. Både Spelvärde och TT har varit skitkassa dom senaste veckorna, och deras analyser har inte varit logiska för fem öre...

Statistik etc är inget som ens verkar existera för dom, utan det enda dom tänker på är procenten :) :cheers:

Shooter 2015-05-09 14:59

V5-värdet efter första loppet och Nahars vinst 97:- Även det bättre än väntat så här långt.

clarund 2015-05-09 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 429073)
Nja, att han varit dålig skiter jag i.
Han var grym senast, och ännu bättre idag.
Han hade vunnit från spets !

Själv har jag dömt honom som en häst som inte ska ha spets mot kvalificerat motstånd men du vet väl bättre.

Alla är saliga på sin tro.

Var ju dessutom en barfota Nahar han fick stryka av...

:cheers:

Edit håller med om att man inte ska döma på hans sämre prestationer men ser ändå hans problem med spets som allvarlig, vi får se om jag blir överbevisad nån gång.

Shooter 2015-05-09 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 429079)
Det är för många kockar där, och då blir det ingen bra soppa. Både Spelvärde och TT har varit skitkassa dom senaste veckorna, och deras analyser har inte varit logiska för fem öre...

Statistik etc är inget som ens verkar existera för dom, utan det enda dom tänker på är procenten :) :cheers:

Helt oförståeligt att folk slänger bort sina pengar på sådant skräp. Det verkar mer som effektsökeri att tävla om att lyckas sätta en skräll någon enstaka gång och skryta upp sig som skickliga, istället för att komma med slagkraftiga system. Men det kanske är det som säljer.

putte64 2015-05-09 15:03

Hade Knows Nothing vunnit hade värdet varit 2 laxar, och vi har 7*7*1*9 kvar.
Kunde fan varit potten !!!

putte64 2015-05-09 15:04

Nej, det går inte att veta.
Hästen har knappt startat här.

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 429081)
Själv har jag dömt honom som en häst som inte ska ha spets mot kvalificerat motstånd men du vet väl bättre.

Alla är saliga på sin tro.

Var ju dessutom en barfota Nahar han fick stryka av...

:cheers:

Edit håller med om att man inte ska döma på hans sämre prestationer men ser ändå hans problem med spets som allvarlig, vi får se om jag blir överbevisad nån gång.

clarund 2015-05-09 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 429084)
Nej, det går inte att veta.
Hästen har knappt startat här.

Rätt igen men jag går på min gut-feeling jag läser av hästarna men i den här branschen vet man aldrig.

Hade för övrigt med den då jag lämnade innan Nahars värmning, för procenten var sjukt låg även utan spets :lol:

I guld kan man oftast hästarna så lika bra låsa på de underskattade ;)

Icor 2015-05-09 15:07

Har lite feeling på Queer fish... Testar ett vinnarspel och en raket med den som vinnare sedan plats på 14 och 10 i följande 2 lopp. Tycker värmningen såg bra ut och hoppas han klarar distansen trots att det inte är riktigt hans... bästa distans.

Shooter 2015-05-09 15:09

3 ggr på Cash'em, får ett vinnarspel.

Icor 2015-05-09 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av Icor (Inlägg 429086)
Har lite feeling på Queer fish... Testar ett vinnarspel och en raket med den som vinnare sedan plats på 14 och 10 i följande 2 lopp. Tycker värmningen såg bra ut och hoppas han klarar distansen trots att det inte är riktigt hans... bästa distans.

Fan va gött att man lyssnar på sig själv... :lol:

Chiron 2015-05-09 15:12

Härligt Fredrik! :claps:

Manprinsen 2015-05-09 15:12

Haha härligt FREDDE!!!! :clap:

Shooter 2015-05-09 15:12

Många galopper, men det höjer V75-värdet! Bra så! Resterande lopp får jag se ikväll.

hugotheboss 2015-05-09 15:12

Där va det inte många som ville gå i mål direkt...

Manprinsen 2015-05-09 15:13

Fan vad nice för en gångs skull :D

Men nu blir det nervöst med 6,10 i nästa och spik på Creatine.... :sweatdrop: