![]() |
Citat:
Å andra sidan kanske de följer hans koncept ? |
Citat:
|
Kuskändring på Jormas uppsittningar idag, lämnat återbud. Någon som vet varför?
|
Tänk om peter u kunde sitta upp på Il Sånna :-)
|
Citat:
|
Citat:
Skulle vilja ha som med hästarna på ST, strykningsorsak, feber, hälta mm ;) |
Citat:
:clap::cheers::clap: |
Jorma fortfarande uppsatt på Il Sånna ser det ut som.
|
Citat:
Jag tror att han inte ansåg att det var lönsamt att åka till Kalmar för 3 styrningar... Men som sagt, jag bara gissar nu... |
Så var det färdigknåpat med bolaget. Det ska bli 2600 rader
Hittat tre avdelningar där det blir U-häst avd 2 11 Staro Hollowood garderingar 1 Il Sånna, 2 Flex lane och 3 Darious Boko avd 4 1 Folli garderingar 2 Flash oak 3 Vincere scis win 4 Digital Photo 5 Lizette Sisu 9 Wingait Ida 10 Network Broline och 11 Under sund avd 7 11 Dernier Viking garderingar 2 Send in the Clowns 3 zonguldak 5 Asterix Hornline 7 Super Photogenic och 9 Listas rafiki Minst 2 avd de 3 U hästarna ska vinna- Kan kanske bli lite knepigt? |
Citat:
|
Citat:
|
Söderqvist blev det på Il Sånna.
Bra spetskusk. |
Citat:
Staros spår har ju blivit mer eller mindre bästa tänkbara, hade ju aldrig kunnat spetsa här oavsett framspår och nu står hon klar i 2:a spår. Spår 2 hade väl givetvis varit bättre men annars är detta finemang ju. Dernier Viking är ju inte heller precis missgynnad av att inte starta i framspår, det är ju en riktigt starkhäst. Sen kan jag hålla med om att 2 av 3 kan bli hårt men allt är ju hårt. Rankar båda först i loppen iaf! |
Citat:
|