![]() |
Tror mig ha en annan riktigt fin rysare fra Norge! Victory Lap - trea i norska Kriteriet sist. Spurtade kanonbra efter att ha tappat tre, fyra längder i sista kurvan när han skulle backa sig loss - tappade segern där då han är på linje med ettan och tvåan i mål... Har tränat bra efter senaste loppet och känns fin... Hyfsad från start. Hade han varit tvåa eller vunnit senast så hade han haft klart mycket mer pengar för att få starta här - står nu perfekt inne i loppet med en krona från gränsen... 6%, även detta ett rån...
Skall bli kul att se denne med pisk! http://stall-mikkelborg.no/nyheter.html Se norska kriteriet nere till höger i ett Youtube-klipp. |
Citat:
D.Olsson rycker tussarna och börjar driva för fullt när det återstår 500 meter, ändå är den cirka 100 meter efter vinnaren i mål. I mina ögon är det ingen smygkörning. |
Citat:
Tillägg: Ser nu att Fernlund skriver att Schön säger till honom att de siktar på helstängt. Är redan anmäld med skor bak så det blir nog så. |
Citat:
|
Inleder med två spikar, nr 6 och 9. Lycka till!
|
I sista är det Call Me Keeper, fram och baklänges... En tvillingaspirant är Dewey Luvs Britt som gjorde ett kanonlopp näst senast mot topphästar såsom Spark Rick - var då trea från dödens... Senast bara att glömma med 8espår mot idel kanoner och kort...
En rysare, som inte vinner... |
Citat:
|
Citat:
Fullt i tummarna och hade nog slagit självaste Nahar om olsson manat på lite till. |
Citat:
|
Citat:
Du är så jävla grym :cheers: |
Michael Lönborg om Global Paranoia Avd5
Hon är riktigt bra för klassen och jag måste köra ut till loppet med en positiv känsla |
Citat:
|
Citat:
Hoppas de svarar. |
Hur blir banan på valla i kväll hård eller tung?
|