Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2026-04-14, 15:58   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19357
Standard

Onsdag 15/4 - Åby - V5 mm

Eftersom jag har delägd häst till start imorgon lägger jag lite krut på en ganska lågklassig Åby omgång. Men det finns lite smått och gott i startfälten. Flera Lördags hästar.
I lopp 1 gör vår 3 årige Balder Töll debut på hemmabanan och det är ju alltid spännande med delägd starthäst. Det är nog 30 år sedan sist
Balder kvalade som 2 åring men var inte riktigt mogen för tävling. Vinterträningen har gjort gott och Trixton avkomman ser ganska stabil ut trots sin orutin. Debuterade på Jägers för 2 veckor och tog en fjärdeplats.
Bra läge (spår 1) och jag tror på skaplig vinstchans.

V5 1) 2 Memphis är en svårbedömd rackare i årsdebuten. Hästen har varit lite av vandringspokal hos olika tränare trots låg ålder. Christoffer kanske har svingat trollspöt (igen).
3 Lucky Day Svårbedömt här oxå. Pausat ett år !! Men…………..?
9 Love Happens Vinner väl med ett ”bösshåll”.

V5 2) Monté är Monté.
7 Dea Oreantis W.H. Stabil Monté häst som tar en tripp till Åby i angeläget ärende.
8 Grantorino Font Spännande IT häst som tränas i DK med duktig Norska på ryggen.

V5 3) 5 Preposterus Årgångslopp nästa ?
8 Wiener Sängerknabe Fin häst men surt läge. Hanna måste ha flyt. Gillar ju smygresa.

V5 4) Lärlingslopp och 2640 ! Hm buskörning ?
3 Mr Weasley Bra läge och årsdebuten avklarad. Halvsmack.
7 Carlos Diamant Välstammad filur. Lite smack här oxå.

V5 5) Öppet Sprinter lopp.
1 - 2 - 3 - 8 - 11

Senast redigerad av Efterhandaren den 2026-04-15 klockan 14:15.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td